E-mailmarketing bureau

Ben je al bekend met e-mailmarketing? Dit is een krachtig marketingmiddel om met bestaande en potentiële klanten in contact te blijven, wat bijdraagt aan een extra conversies. Wij helpen je graag met het opzetten en optimaliseren van effectieve e-mailcampagnes. 

E-mailmarketing

Wat is e-mailmarketing?

E-mailmarketing is een effectief marketingmiddel, omdat je je doelgroep direct kan bereiken in hun mailbox. Het wordt strategisch ingezet om klantrelaties op te bouwen, klanten te informeren en conversies te stimuleren. De mogelijkheden zijn hierin eindeloos. Je kan bijvoorbeeld maandelijks een generieke nieuwsbrief sturen, maar ook volledige automations opzetten en ‘verlaten winkelwagen’ mails versturen.

Door het versturen van waardevolle en relevante content, blijf je top-of-mind bij je klanten. Dit vergroot je kans op herhaalaankomen en draagt bij aan langdurige klantrelaties.

Spotler logo
Mailchimp logo

Wat zijn de voordelen?

  • Volledig meetbaar
  • Automatiseringen
  • Stimuleert herhaalaankopen
  • Gepersonaliseerde mails
  • Stimuleert meer websitebezoekers

Starten met e-mailmarketing?

Wil je starten met e-mailmarketing of jouw huidige strategie verbeteren? Neem contact met ons op en ontdek de mogelijkheden!

Veelgestelde vragen over e-mailmarketing

De kosten van e-mailmarketing zijn afhankelijk van veel factoren. De grootste factor hierin is de grootte van je klantlijst en hoeveel mails je wil versturen. Hoe groter de klantlijst en mails die je verstuurd, hoe hoger de kosten zullen zijn.

Daarnaast heb je eenmalige kosten voor het instellen van e-mailmarketing en automations. Daarna heb je alleen nog de arbeidskosten voor optimalisatie en het maken van nieuwe nieuwsbrieven.

Ja, dit kan zeker! E-mailmarketing werkt perfect samen met andere marketingkanalen. Door in te zetten op andere marketingkanalen zal je maillijst sneller groeien, waardoor je hier nog meer uit kan halen.

Om het succes van e-mailmarketing te meten maken we gebruik van verschillende KPI’s . De belangrijkste zijn de open-rate, klikfrequentie, conversiepercentage en afmeldpercentage.